Sąd Okręgowy w Radomiu

Zarządzenie Wiceprezesa i Dyrektora Sądu Okręgowego w Radomiu IOD-0012-3/23 w sprawie wdrożenia „Zasad współadministrowania” w Sądzie Okręgowym w Radomiu

Administratorzy danych osobowych, identyfikowani jako Współadministratorzy danych przetwarzanych w sądowych systemach teleinformatycznych, kierując się potrzebą określenia odpowiednich zakresów swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z art. 26 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; RODO) oraz dążeniem do zapewnienia najwyższych gwarancji ochrony danych osobowych w sądowych systemach teleinformatycznych, w wyniku wspólnych uzgodnień wypracowali  i wdrożyli "Zasady współadministrowania", odzwierciedlające odpowiednie zakresy obowiązków i odpowiedzialności Współadministratorów oraz relacje pomiędzy nimi a podmiotami, których dane przetwarzane są w sądowych systemach teleinformatycznych.

Treść zarządzenia znajduje się oniżej w plikach do pobrania.

Metadane

Data publikacji : 13.02.2024
Data modyfikacji : 13.02.2024
Podmiot udostępniający informację:
Sąd Okręgowy w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wiceprezes i Dyrektor Sądu Okręgowego w Radomiu
Osoba udostępniająca informację:
Joanna Gwiazda
Osoba modyfikująca informację:
Joanna Gwiazda

Opcje strony

do góry