Zapytanie ofertowe I-226-2/21 dostawa, montaż i wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy
Informacja z dnia 17 listopada 2021 r. z otwarcia ofert Informacja z dnia 17 listopada 2021 r. o wyborze oferty
Dyrektor Sądu Okregowego w Radomiu zaprasza do składania ofert w postępowaniu I-226-2/21 na dostawę, montaż i wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu przy ul. Piłsudskiego 10, w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu przy ul. Warszawskiej 1, w budynku Sądu Rejonowego w Lipsku przy ul. Partyzantów 1, w budynku Sądu Rejonowego w Szydłowcu przy Placu Marii Konopnickiej 7 oraz w budynku Sądu Rejonowego w Zwoleniu przy ul. Moniuszki 6.
Dokumentacja postępowania znajduje się poniżej w plikach do pobrania.