Zapytanie ofertowe I-226-2/21 dostawa, montaż i wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy
Informacja z dnia 17 listopada 2021 r. z otwarcia ofert Informacja z dnia 17 listopada 2021 r. o wyborze oferty
Dyrektor Sądu Okregowego w Radomiu zaprasza do składania ofert w postępowaniu I-226-2/21 na dostawę, montaż i wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu przy ul. Piłsudskiego 10, w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu przy ul. Warszawskiej 1, w budynku Sądu Rejonowego w Lipsku przy ul. Partyzantów 1, w budynku Sądu Rejonowego w Szydłowcu przy Placu Marii Konopnickiej 7 oraz w budynku Sądu Rejonowego w Zwoleniu przy ul. Moniuszki 6.
Dokumentacja postępowania znajduje się poniżej w plikach do pobrania.
Pliki do pobrania
- Ogloszenie-i-226-2-21-1636709717.docx docx, 22.46 KB, 12.11.2021
- Zalacznik-nr-1---opis-przedmiotu-zamowienia-1636709717.docx docx, 34.54 KB, 12.11.2021
- Zalacznik-nr-2---wzor-umowy-1636709717.docx docx, 32.38 KB, 12.11.2021
- zalacznik-nr-3---formularz-ofertowo-cenowy-1636709717.docx docx, 20.55 KB, 12.11.2021
- I-226-2-21-informacja-z-otwarcia-1637158278.docx docx, 20.4 KB, 12.11.2021
Informacje dotyczące postępowania
- I-226-2-21-informacja-o-wyborze-oferty-1637158278.docx docx, 20.63 KB, 12.11.2021