Informacja o prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w systemie elektronicznym
UWAGA!!!
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone są w systemie elektronicznym.
- System dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl/
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania do Systemu.
- Wykonawca, który jest zainteresowany udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia komunikacji z Zamawiającym, złożenia oferty oraz oświadczeń, jest zobowiązany do założenia w Systemie profilu Wykonawcy. Profil Wykonawcy w Systemie tworzony jest tylko raz. W kolejnych postępowaniach Wykonawca wykorzystuje już raz założony profil.
- Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
- Użytkownikom Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług).
- Informacje na temat kodowania i czasu przekazania danych z oferty:
- plik oferty załączony przez Wykonawcę w Systemie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
- oznaczenie czasu prawidłowego przekazania pliku oferty do Systemu stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się na potwierdzeniu złożenia oferty do Systemu.
- Zamawiający informuje, że System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w celu dokonania czynności złożenia oferty – podpisania oferty.
- Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm