Oddział Administracyjny

Kierownik Oddziału: Dorota Stanios
email: administracja@radom.so.gov.pl    
tel. (48) 36 80 220
fax. (48) 36 80 203

Zgodnie z § 518 zarzadzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 grudnia 2003 roku w sprawie organizacji i zakresu dzialania sekretariatów sądowych oraz inncyh dzialów administracji sądowej (Dz. Urz. MS z 2003 r. Nr 5 poz. 22) do zakresu działania oddzialu administracyjnego w sądzie okręgowym należą w szczególności:sprawy organizacyjne sądu okręgowego,

  • prowadzenie sekretariatów prezesa i wiecprezesa,
  • sprawy ławników, biegłych sądowych, tlumaczy przysięgłych, lekarzy sądowych, syndyków upadłości, mediatorów i kuratorów ustanawianych na podstawie ustawy o KRS,
  • prowadzenie biura podawczego, biblioteki i ewidencji depozytów,
  • nadzór nad działalnością utworzonego przy sądzie okręgowym punktu informacyjnego KRK,
  • nadzór nad archiwum zakładowym,

Rejestr zmian dla: Oddział Administracyjny

Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Okręgowy w Radomiu
Wytworzył:
Redaktor BIP
Opublikował:
Joanna Gwiazda
Dokument z dnia:
2016-07-17
Publikacja w dniu:
2016-07-17
Opis zmiany:
b/d
Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Okręgowy w Radomiu
Wytworzył:
Redaktor BIP
Opublikował:
Joanna Gwiazda
Dokument z dnia:
2016-07-14
Publikacja w dniu:
2016-07-14
Opis zmiany:
b/d